ایران به اندازه‌ای قدرتمند شده که با اتکا به توان داخلی بر مشکلاتش فائق آید

تهران بزرگ
در جلسه معارفه مطرح شد:

ایران به اندازه‌ای قدرتمند شده که با اتکا به توان داخلی بر مشکلاتش فائق آید

رئیس بسیج اساتید تهران گفت: اینکه گفته شود راه حل مشکلات را باید در خارج از کشور جست، آدرس غلط دادن است، ایران اسلامی به اندازه‌ای قدرتمند شده است که با اتکا به توان داخلی بر مشکلاتش فائق آید.

به گزارش روابط عمومي بسيج اساتيد دانشگاه های تهران بزرگ؛ جلیل دارا رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران در جلسه تاسیس و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) عنوان داشت: ویژگی برتر نظام جمهوری اسلامی در مقایسه با سایر نظام های سیاسی برخوردار بودن از نهاد مردمی بسیج است. بسیج که شاخص اصلی آن مردمی بودنش است در طول این چهل سال گذشته در صف مقدم مواجهه با بحران ها بوده است.

دارا افزود: بسیج در هر زمان متناسب با نیاز کشور ماموریت های مختلفی را عهده دار بوده است. از تامین امنیت و حضور در نبردهای نظامی برای دفاع از وطن گرفته تا نقش آفرینی در مناسبات اجتماعی و بحران هایی نظیر سیل، زلزله و... اقداماتی است که همواره نیروهای مردمی بسیج در آن، پیشقراول بوده اند.

دارا با اشاره به مشکلات کشور، بیان داشت: راه حل مشکلات کشور در داخل است.

این استاد دانشگاه گفت: انتظار اینکه راه حل مشکلات را باید در خارج از کشور جست آدرس غلط دادن است. ایران اسلامی به اندازه ای قدرتمند شده است که با اتکا به توان داخلی بر مشکلاتش فائق آید.

وی اظهار داشت: اما مشکل اینجاست که تفکر لیبرالی برخی مسئولین توانمندی های داخلی را نادیده می‌گیرد. در حالیکه ایران قدرت برتر علمی منطقه است و نیرو، علم و امکانات لازم پیشرفت را دارد. بلکه بیشتر نیاز به این دارد تا تحریف این توانمندی ها از بین برود.

دارا ماموریت بسیج اساتید را حل مشکلات دانست و افزود: با رویکرد حل المسائلی باید به سمت حل مشکلات رفت. لذا در این زمینه ایجاد گروه های حل مسئله و اندیشکده های راهبردی را ضروری دانست.

انتهای پیام/

سجاد فخرایی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.