حضور فعال و انقلابی در نبرد اقتصادی وظیفه دانشگاهیان به ویژه اساتید است

تهران بزرگ

حضور فعال و انقلابی در نبرد اقتصادی وظیفه دانشگاهیان به ویژه اساتید است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران گفت: دشمن کمر همت بسته تا با ایجاد تحریم و اخلال در نظام اقتصادی، کشور را دچار ضعف کند، لذا وظیفه دانشگاهیان به ویژه اساتید حضور فعال و انقلابی در عرصه نبرد اقتصادی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ، جلیل دارا، رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در جلسه معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه دفاع ملی گفت: امروز اساتید بسیجی ما باید همان کاری را بکنند که دانشگاهیان رزمنده ما در هشت سال دفاع مقدس کردند و آن مقهور کردن دشمن است.

 دارا با بیان اینکه جنگ امروز ما اقتصادی است و اساتید پیش قراولان این کارزارند، افزود: دشمن کمر همت بسته است با ایجاد تحریم و اخلال در نظام اقتصادی، کشور را دچار ضعف کند لذا وظیفه دانشگاهیان به ویژه اساتید حضور فعال و انقلابی در عرصه نبرد اقتصادی است.

وی تأسیس گروه های حل مسئله و مأموریت محور دانشگاه های تهران را در راستای حل مشکلات جامعه علی الخصوص مشکلات اقتصادی دانست و تأکید کرد: این ظرفیت نخبگی که نتیجه و محصول گفتمان انقلاب اسلامی است باید در جهت خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته شود.

دارا تفکر راهبردی دانشگاه دفاع ملی نسبت به موضوعات کشور را ظرفیت خوبی برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و در این زمینه بر استفاده اساتید دانشگاه در تدوین مجموعه های راهبردنگاری در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی تأکید کرد.

گفتنی است در این جلسه سردار وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی نیز تأسیس کانون بسیج اساتید در این دانشگاه را پدیده مبارکی در جهت تقویت فعالیت های اساتید با نگاه انقلابی و بسیجی ارزیابی کرد و افزود: یکی از مأموریت های بسیج اساتید اهتمام به اسلامی کردن دانشگاه هاست.

لازم به ذکر است سلیمی به عنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه دفاع ملی معارفه شد.

سجاد فخرايی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.