گروه علمی مخاطرات جوی - اقیانوسی تأسیس شد

تهران بزرگ
به موجب حکمی:

گروه علمی مخاطرات جوی - اقیانوسی تأسیس شد

به موجب حکمی از سوی دکتر جلیل دارا ،رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران، دکتر عباس رنجبر ،عضو هیئت علمی پژوهشگاه اقیانوس شناسی و هواشناسی، به عنوان مسئول گروه علمی مخاطرات جوی - اقیانوسی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج اساتيد دانشگاه های تهران؛ به موجب حکمی از سوی دکتر جلیل دارا، رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران، دکتر عباس رنجبر، عضو هیئت علمی پژوهشگاه اقیانوس شناسی و هواشناسی، به عنوان مسئول گروه علمی مخاطرات جوی - اقیانوسی منصوب شد.

در این حکم آمده است با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر آینده نگری در مقابله با حوادث طبیعی و نظر به اهمیت انجام پژوهش ها و بررسی روش های علمی و اجرایی در این زمینه انتظار می رود نسبت به تبدیل تهدیدهای ناشی از مخاطرات جوی به فرصت ها با استفاده از توان داخلی به ویژه بهره مندی از اساتید مجرب اهتمام ورزید. از جمله مأموریت های آن گروه، شناسایی توان اقلیمی و مخاطرات جوی کشور به منظور ارائه راهکارها و تدوین برنامه راهبردی در این زمینه است.

 

انتهای پیام/

سجاد فخرایی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.