گروه های حل مسئله بسیج اساتید، سیاست های ابلاغی جمعیت را رصد و دنبال می کنند

تهران بزرگ
در نشست نخبگانی اساتید بسیجی مطرح شد:

گروه های حل مسئله بسیج اساتید، سیاست های ابلاغی جمعیت را رصد و دنبال می کنند

دکتر جلیل دارا در نشست نخبگانی اساتید، پیرامون بحث جمعیت، عنوان داشت مسئله جمعیت و فرزندآوری از جمله مباحث اصلی و راهبردی کشور است که اساتید دانشگاه در قالب گروه های حل مسئله و در راستای سیاست های ابلاغی جمعیت، آن را رصد و دنبال خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ، دکتر جلیل دارا، رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران، در نشست نخبگانی اساتید، پیرامون بحث جمعیت، عنوان داشت مسئله جمعیت و فرزندآوری از جمله مباحث اصلی و راهبردی کشور است که اساتید دانشگاه در قالب گروه های حل مسئله و در راستای سیاست های ابلاغی جمعیت، آن را رصد و دنبال خواهند کرد.


دارا افزود، جمعیت یکی از مؤلفه های مهم قدرت محسوب می شود و در پیشرفت کشورها نقش مؤثر و راهبردی دارد.


دکتر دارا بیان کرد ایران، امروز کشوری جوان و پرانرژی است که البته بی توجهی به سیاست های ابلاغی جمعیت و فرزندآوری می تواند کشورمان را با چالش مواجه سازد. لذا چه از حیث قانون گذاری و چه از حیث سیاست های اجرایی باید زیرساخت های لازم  پیرامون موضوع جمعیت با هدف جلوگیری از کاهش پیری جمعیت فراهم گردد. 


وی بیان داشت ضروری است اساتید و نخبگان مرتبط با این موضوع با رویکرد حل مسئله و از طریق ارائه بسته های سیاستی، مطالبه کننده سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله) در بحث جمعیت باشند.

 
در این جلسه که جمعی از نخبگان و اساتید دانشگاه و معاونان امور بانوان و خانواده دانشگاه های تهران حضور داشتند خانم دکتر فائزه عظیم زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع)، و خانم زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس شورای اسلامی در تهران مباحثی را ارائه نمودند.

 

انتهای پیام/

سجاد فخرایی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.