سامانه محتوای الکترونیک کتب درسی هنرستان‌ها رونمایی شد

تهران بزرگ
در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؛

سامانه محتوای الکترونیک کتب درسی هنرستان‌ها رونمایی شد

استفاده از این فیلم‌ها برای هنرجویان رایگان است

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج تهران بزرگ، پروژه‌ تولید محتوای الکترونیک هنرستان‌ها با عنوان مکتب رجایی، روز دوشنبه 25 اسفند 1399 با حضور حمیدرضا عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، اعضای شورای دانشگاه و جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی رونمایی شد.

علی فرهادی مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در این مراسم اظهار کرد: رسالت ما منطبق بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: ایده تهیه محتوای الکترونیک کتب درسی هنرستان‌ها مورد حمایت دانشگاه قرار گرفت.

فرهادی افزود: محتوای الکترونیک کتاب‌های درسی هنرستان‌ها در 3 سطح بارگذاری می شود که یک سطح با کیفیت‌تر جهت استفاده صدا و سیماست و سطوح با کیفیت کمتر برای استفاده هنرجویان در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه استفاده از این فیلم‌ها برای هنرجویان رایگان است. 

در ادامه جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران گفت: از سه سال و نیم پیش که تیم جدیدی در بسیج اساتید مستقر شد، یکی از رویکردهای اصلی‌اش را حل مسأله گذاشت و نگاهش بر این بود که در اجتماعی کردن فعالیت‌های بسیج گام‌های مؤثری را بردارد.

وی افزود: امروز نظام حکمرانی در غرب با آمدن کرونا به هم ریخت و در تدارک حکمرانی جدید هستند و این در حالیست که در نظام مردمسالاری دینی مبتنی بر ولایت فقیه پیوند بین امت و امامت است.

دارا اضافه کرد: در شرایط کرونا شاهد بودیم که همه دست به دست هم دادند و اقدامات خوبی شکل گرفت و این حاکی از آن نظام کارآمد و پیوند بین امت و امامت است.

انتهای پیام/.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.