اردوی آمادگی دفاعی و آموزش مهارت نظامی

تهران بزرگ

اردوی آمادگی دفاعی و آموزش مهارت نظامی

دارا: پیامد فرهنگی انقلاب اسلامی ایران به کشورهای جهان اسلام و کشورهای ستم دیده، مقاومت در برابر هرگونه زیاده خواهی نظام سلطه است که این را به عینه در تحولات اخیر خاورمیانه دیدیم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج اساتید تهران بزرگ؛ اردوی آمادگی دفاعی و آموزش مهارت نظامی اساتید بسیجی تهران بزرگ برگزار گردید.
افتتاحیه این جلسه که با حضور و بازدید میدانی دکتر مردانی ریاست سازمان بسیج اساتید کشور و دکتر دارا  ریاست سازمان بسیج اساتید تهران برگزار گردید.
در جلسه جهاد تبیین این دوره، دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران  بر اهمیت فرهنگی بودن انقلاب اسلامی تاکید نمود، وی بیان داشت پیامد فرهنگی  انقلاب اسلامی ایران به کشورهای جهان اسلام و کشورهای ستم دیده، مقاومت در برابر هرگونه زیاده خواهی نظام سلطه است که این را به عینه در تحولات اخیر خاورمیانه دیدیم.
همچنین ابن الدین جانشین سازمان بسیج اساتید کشور نیز ضمن تاکید بر این نکته که  امنیت در کشور نسبت به اوایل انقلاب از درجه بالایی برخور دار می باشد به بیان این نکته پرداختند که جنگ های نظامی به فرهنگی و از سخت افزاری به نرم افزاری تغییر پیدا کرد است که این مسئله نیاز به افزایش مهارت های اساتید برای مقابله با این نوع جنگ در مقابله با دشمنان می باشد.
این دوره با حضور تعدادی از اساتید بسیجی دانشگاه های تهران و با هدف توانمند سازی و آمادگی دفاعی و نظامی اساتید برگزار شد و اساتید بسیجی دانشگاه های تهران ضمن آموزش تیر اندازی در جلسات جهاد تبیین و تحلیل سیاسی شرکت می کنند و نسبت به مسائل کلان کشور به هم اندیشی می پردازند.

خبرنگار :سامیار لایقی قرحی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.